JeugdWedstrijdverslagen

Nipt verlies voor MC1 in spannende eerste uitwedstrijd

Zaterdag was de verre uitwedstrijd naar Zierikzee en had ik de eer om onze meiden te coachen. Tijdens de eerste set kwam ik erachter dat de concentratie nog in Gorinchem was achtergebleven🙈 Gelukkig was de concentratie de 2e set ook gearriveerd en konden we er een wedstrijd van maken. De uitslag van de set viel helaas nog de verkeerde kant op, maar de stijgende lijn was ingezet. De 3e en 4e set werden dan ook gewonnen en dat was merkbaar aan het enthousiasme van onze strijders. De laatste set viel helaas de verkeerde kant op, zodat we maar met 2 puntjes op zak terug naar Gorinchem moesten.

Maar wat heb ik genoten van de positiviteit van de meiden en wat is het een leuk stel als team. Nu af en toe de flipperkast uit zetten en iets meer overspelen😜

Iedereen een fijn weekend en volgende week succes🍀